meer vrijwilligers - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu meer vrijwilligers - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

meer vrijwilligers

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

13 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Afgelopen zondag zijn 3 nieuwe vrijwilligers aangekomen. Twee Belgische meiden van 19 en 23 jaar, en een Amerikaanse uit utah van 20 jaar. Er is dus wat meer leven in de brouwerij. Er worden nu ook met de kinderen wat Nederlandse spelletjes gedaan, zoals zakdoekje leggen, schipper mag ik overvaren enz. Ik ga helemaal terug in mijn kindertijd. De wees kinderen hebben on ook al zulu dansen geleerd. Alleen hebben we niet altijd de juiste muziek bij ons om het juiste ritme te krijgen. Het spelen met de kinderen op de creche wordt wat intensiever. Ze proberen steeds meer uit. Vandaag de test van de HIV afgenomen. 16 van de 21 zijn geslaagd.vanmiddag een kleine aanrijding gehad, alleen materiaal schade. Een tractor met aanhanger stopt op snelweg, 80 km eeg. Wij stoppen ook, maar hij zet hem in zijn achteruit. En dat ga niet goed. Veel schade. Hopelijk is de huurwagen morgen op tijd

  • 14 September 2017 - 07:48

    Cees:

    Hoi lief, zo te horen is de avond- en weekendrust voor een belangrijk deel ingevuld. Dat is mooi, mits het ook gezellige jongedames zijn. En een aanrijding met een tractor van een boer; hopelijk is hij goed verzekert (:-)). Werk met veel plezier !!

  • 14 September 2017 - 20:06

    Danique:

    Hi mutti, wat een drukte!! Maar ook gezelligheid :D Geniet ervan! Ik hoop dat de anderen gezellig zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, South Africa

St Lucia

6 weken vrijwilligerswerk in st Lucia

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2017

vertrek

01 Oktober 2017

vijfde week

24 September 2017

rustig weekend

21 September 2017

boottrip

18 September 2017

actieve week
ingrid

Na een tijd vol gebeurtenissen heb ik besloten om 6 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Africa, St Lucia. Het geeft mij de mogelijkheid iets voor de ander te betekenen en tegelijk ook mijn eigen rust te vinden. Ik kijk er naar uit.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 9451

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 08 Oktober 2017

St Lucia

Landen bezocht: