game drive - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu game drive - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

game drive

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

09 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

De afgelopen week was een heftige ivm de aanrijding. De twee meisjes die erbij waren, waren geen vriendinnetjes , maar de zusjes. Er schijnen hier wekelijks dodelijke aanrijdingen te gebeuren. African impact gaat een road safety programma maken voor de scholen.
Voor de lesactiviteiten op de crèches, alfabet en cijfers heb ik een idee geopperd om niet volgens het rijtje te leren, maar voor de afwisseling ook door elkaar. De kinderen hebben bijv. Geen idee waar drie voor staat. Ik heb een memorie spel van cijfers gemaakt. Als dit goed gaat kunnen ee het ook voor het alfabet doen. Vandaag op safari geeeest. Olifanten, neushoorns, buffels, antilopen, gnoe. Apen giraffen. Zeijnen en schitterend gekleurde vogels. Het was een top dag

• 09 September 2017 - 22:08

Paul En Margo:

wat weer een mooie herinnering die je kunt bewaren. hopelijk was je zelf niet betrokken bij het ongeluk. maar uit je verslag begrepen te hebben is dat ook niet , zijn inmiddels de rest van de vrijwilligers gearriveerd?
    nog ontzettend bedankt voor je felicitatie die je gestuurd had. wat gaat de tijd toch snel vandaag zaterdag is het alweer 2 weken voorbij, voordat je er erg in hebt kom je weer terug. met een koffer vol met herinneringen die je weer kunt open maken wanneer jij daar behoefte aan hebt voor je zelf of om het met andere te delen.
    groetjes van ons, ingrid

• 10 September 2017 - 09:55

Cees:

Goedemorgen lief, erg fijn te horen dat je gisteren een topdag hebt gehad. Heb je ook écht nodig. Vooral om de schaduwzijde van je nieuwe omgeving in een ander perspectief te zetten. Ben ook erg blij dat je ideeën en inbreng daadwerkelijk bij dragen aan de ontwikkeling van de kinderen. Er is daar zo te horen nog erg veel te doen. Ik hoop dat de donkere zijde van je werk er nu zo'n beetje opzit: geen aanrijdingen of doden anderszins meer hé. En dat de verkoudheid verdwijnt, zodat je met frisse moed aan de slag kunt. Ben erg benieuwd wat de komende week je weer gaat brengen. Werk met veel plezier ! Dikke kus.

• 11 September 2017 - 16:23

Danique:

Dit is echt zo'n TOP foto!!! Heel gaaf!!!

• 11 September 2017 - 16:23

Danique:

Dit is echt zo'n TOP foto!!! Heel gaaf!!!

Tags: safari