actieve week - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu actieve week - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

actieve week

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

18 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Afgelopen weekend ben ik naar cape vidal gegaan. Je gaat door een wildpark naar een strand aan de Indische oceaan. Grote golven, veel surfers. Het water was te koud om te zwemmen of te snorkelen. Wel 3walvissen gezien vanaf het strand. Vandaag leuke bezigheden gedaan op de creche met ballonnen estafette en confetti. Vanmiddag met de wees kinderen face paint gedaan. Was heel leuk. Zelfs de grote jongens van 15,16 jaar. Iedereen heb ik een foto gegeven. Dat was voor iedereen helemaal het einde. Het was een topdag.

  • 19 September 2017 - 09:10

    Gwyneth:

    Super mutti!!! Mooi ook dat de polaroid dus goed zijn werk doet :) Ik zal nog een paar doosjes meenemen ;) - Tot snel!

  • 19 September 2017 - 14:25

    Danique:

    Yes ja!! Die polaroid inderdaad :D
    Leuk dat de "grote jongens" dan ook zo blij meedoen.

  • 20 September 2017 - 11:16

    Paul En Margo:

    Hoi Ingrid,

    wat heb je weer een mooie week achter de rug. vol met leuke , spannende, en ontroerende momenten.
    ga zo door geniet ervan.
    groetjes Paul en Margo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, South Africa

St Lucia

6 weken vrijwilligerswerk in st Lucia

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2017

vertrek

01 Oktober 2017

vijfde week

24 September 2017

rustig weekend

21 September 2017

boottrip

18 September 2017

actieve week
ingrid

Na een tijd vol gebeurtenissen heb ik besloten om 6 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Africa, St Lucia. Het geeft mij de mogelijkheid iets voor de ander te betekenen en tegelijk ook mijn eigen rust te vinden. Ik kijk er naar uit.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 9440

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 08 Oktober 2017

St Lucia

Landen bezocht: