actieve week - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu actieve week - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

actieve week

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

18 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Afgelopen weekend ben ik naar cape vidal gegaan. Je gaat door een wildpark naar een strand aan de Indische oceaan. Grote golven, veel surfers. Het water was te koud om te zwemmen of te snorkelen. Wel 3walvissen gezien vanaf het strand. Vandaag leuke bezigheden gedaan op de creche met ballonnen estafette en confetti. Vanmiddag met de wees kinderen face paint gedaan. Was heel leuk. Zelfs de grote jongens van 15,16 jaar. Iedereen heb ik een foto gegeven. Dat was voor iedereen helemaal het einde. Het was een topdag.

• 19 September 2017 - 09:10

Gwyneth:

Super mutti!!! Mooi ook dat de polaroid dus goed zijn werk doet :) Ik zal nog een paar doosjes meenemen ;) - Tot snel!

• 19 September 2017 - 14:25

Danique:

Yes ja!! Die polaroid inderdaad :D
    Leuk dat de "grote jongens" dan ook zo blij meedoen.

• 20 September 2017 - 11:16

Paul En Margo:

Hoi Ingrid,

wat heb je weer een mooie week achter de rug. vol met leuke , spannende, en ontroerende momenten.
    ga zo door geniet ervan.
    groetjes Paul en Margo

boottrip

18 September 2017

actieve week
ingrid

Na een tijd vol gebeurtenissen heb ik besloten om 6 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Africa, St Lucia. Het geeft mij de mogelijkheid iets voor de ander te betekenen en tegelijk ook mijn eigen rust te vinden. Ik kijk er naar uit.

Actief sinds 16 Aug. 2017