aankomst - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

27 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Na 20,5 uur reizen,waarvan 4 vlieg velden en een busrit van 2,5 uur ben ik aangekomen in st.lucia. Het ziet er allemaal gezellig uit.

• 27 Augustus 2017 - 19:11

Paul En Margo:

wat fijn voor je ingrid, dat het er gezellig uitziet. blijkbaar heeft de tocht nog langer geduurd als de planning was?
    heel veel succes daar en probeer ook daar te herstellen en te genieten.

groetjes van Paul en margo.

Tags: aankomst

18 September 2017

actieve week
ingrid

Na een tijd vol gebeurtenissen heb ik besloten om 6 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Africa, St Lucia. Het geeft mij de mogelijkheid iets voor de ander te betekenen en tegelijk ook mijn eigen rust te vinden. Ik kijk er naar uit.