rustig weekend - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu rustig weekend - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

rustig weekend

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

24 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Ik heb een rustig weekend achter me. De andere drie vrijwilligers zijn zaterdag naar durban gegaan. Op zondag komen er twee met kate en een nieuwe vrijwilliger weer naar st Lucia. Een Belgische is vandaag huiswaarts gegaan. Ik heb dus heerlijk de tijd voor mezelf. Gisteren was het een regendag, maar ik heb me wel vermaakt. Ik heb de tijd genomen om wat gedachten op papier te zetten,om alle gebeurtenissen een plaats te kunnen geven. Het heeft me zeker wat gebracht. Het van me afschrijven heeft me wel wat lichter gemaakt

• 24 September 2017 - 18:27

Danique:

Leuk moeders!! En beetje rust mag ook wel eens... de drukte komt eraan, ze is geland ;)

• 25 September 2017 - 07:45

Paul En Margo:

hoi Ingrid, het is goed om ook eens een vrij weekeinde te hebben en lekker rustig aan te mogen doen. en vooral om je gedachten te verzetten wat jij doet om het van je af te schrijven. kan een hele opluchting geven. zo zie je maar, goed idee. nu krijg je nog bezoek ook geniet ervan samen.