boottrip - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu boottrip - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

boottrip

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

21 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Vanmiddag zijn we met de wees kinderen en de vrouwen van de supportgroep op boot trip geweest, de Hippo croc toer. Uiteraard veel hippo's gezien en deze keer op veel krokodillen. Het was echt een uitje voor de kids als de vrouwen.iedereen op zijn paasbest gekleed. Daarna gezamenlijk wat snacken. Top middag

• 21 September 2017 - 19:38

Paul En Margo:

Wat mooi ingrid, zo kun je zien"een kinderhand is ga uw gevuld" dat geldt natuurlijk ook voor de moeders.een middagje weg even iets anders doen GEWELDIG.
    Groetjes paul en margo

• 22 September 2017 - 12:08

Danique:

Zolang ze maar niet bijten ;) Wel gaaf!! Foto's?

Tags: boot trip

boottrip

18 September 2017

actieve week
ingrid

Na een tijd vol gebeurtenissen heb ik besloten om 6 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Africa, St Lucia. Het geeft mij de mogelijkheid iets voor de ander te betekenen en tegelijk ook mijn eigen rust te vinden. Ik kijk er naar uit.

Actief sinds 16 Aug. 2017