eerste week - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

01 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Het is een week geweest met wisselende activiteiten. Aangezien ik nu de enige vrijwilliger ben en er redelijk wat projecten lopen is er elke dag wat te doen. Door allerlei omstandigheden is de planning anders verlopen, maar heeft voor mij wel het voordeel dat ik al een beetje geproefd heb van de vele projecten, zoals HIV/AIDS onderricht, reading club, na schoolse opvang, Engelse les, watercontainers vullen en naar hulpbehoevende patiënten brengen. Heel wisselend. Gisteren op hippo en krokodillen zoektocht geweest. Helaas nog niet in de stad zien rondlopen. Waarschijnlijk te vroeg in de avond. Op onze speurtocht zijn we wel een hyena tegen gekomen. Morgen ga ik met gids op hippo en krokodillen tour.

• 01 September 2017 - 20:28

Gwyneth:

Super mutti! Klinkt goed :) hier ook alles rustig hoor. Herfst lijkt beetje begonnen soms en verder de dagelijkse dingen. Bijna ticket geboekt ;) - hoop dat jullie morgen genoeg hippo's en andere gave beesten tegen komen :) - liefs

• 01 September 2017 - 20:44

Paul En Margo:

Hoi Ingrid, wat een eerste week heb je al achter de rug. Hopelijk vindt je morgen wel het gene wat je zoekt krokodillen en hippo,s . Onze eerste week vakantie zit er ook al bijna op. Volgende week gaan we verder naar het volgende park in Duitsland. Waar we nu zitten is een oud park met het nodige faciliteiten.
    Verder is het lekker rustig aan doen, beetje wandelen , dorpje bezoeken, etc,etc.
    Verder gaat het zo als het gaat. Groetjes paul en margo

• 02 September 2017 - 11:16

Cees:

Hoi lief, hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag het huis wat 'onder handen genomen'. Het is lang geleden dat ik in de toiletten en de badkamers aan de gang was ......

Zo meteen de administratieve handelingen verder afwikkelen en zorgen dat de facturen op de juiste plaats van bestemming komen. Wel makkelijk als het voorwerk al is gedaan.

A.s. weekend gaat Rolf in de keuken aan de slag; we hopen in de daarop volgende week deze werkzaamheden HELEMAAL af te kunnen ronden. Het ziet er naar uit dat het 'Kerst 2017" gaat worden (:-).

Fijn weekend en oppassen voor overstekende wilde beesten. IHVJ

• 03 September 2017 - 12:51

Danique:

Hi moeders, klinkt goed! En lekker druk... Ben benieuwd hoe het er daar uitziet! Het zwembad was een goed bezig... heb je meer foto's van daar? Ik kan me er nog niet zo veel bij voorstellen. Alleen wel nieuwsgierig ;)
    Veel plezier nog, ook met de andere beesten spotten!! Liefs