vertrek - Reisverslag uit Gilze, Nederland van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Gilze, Nederland van ingrid Broekhoven-Philipsen - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg ingrid

26 Augustus 2017 | Nederland, Gilze

Vandaag is het dan zover. Het avontuur gaat beginnen. Gisteren gezellig mijn verjaardag gevierd. De koffer wordt zo meteen gepakt. Ik vind het spannend, maar heb er heel veel zin in. Ik hoop dat ik jullie via dit middel op de hoogte kan houden van mijn belevenissen.

  • 26 Augustus 2017 - 09:25

    Paul En Margo:

    Goedemorgen ingrid,
    gisteren hebben wel een gezellige avond gehad samen met de familie voor jou verjaardag.
    natuurlijk begrijpen wij dat het voor jou een heel aangaan is om dit avontuur aan te gaan, per slot van rekening laat je je gezin voor een aantal weken achter. het zal ook voor hen en voor jou een hele verandering zijn. laten we hopen ingrid, dat wat jij voor je zelf als doel voor ogen hebt ook uit gaat komen, en dat dit avontuur jou VEEL GOEDS gaat geven omdat je dat hard nodig hebt.
    Ik zou haast willen zeggen GO GIRL LETS DO IT. en ik denk ook dat dat het beste is .
    heel veel plezier en succes daar geniet van de momenten die voor jou erg veel indruk maken.
    wel lezen jou verhaal wel op je sits.
    groetjes van Paul en margo.

Tags: vertrek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gilze

St Lucia

6 weken vrijwilligerswerk in st Lucia

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2017

vertrek

01 Oktober 2017

vijfde week

24 September 2017

rustig weekend

21 September 2017

boottrip

18 September 2017

actieve week
ingrid

Na een tijd vol gebeurtenissen heb ik besloten om 6 weken vrijwilligerswerk te gaan doen in Africa, St Lucia. Het geeft mij de mogelijkheid iets voor de ander te betekenen en tegelijk ook mijn eigen rust te vinden. Ik kijk er naar uit.

Actief sinds 16 Aug. 2017
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 9416

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 08 Oktober 2017

St Lucia

Landen bezocht: